​Arbejdsbetingelser MK gulvservice

Arbejdsbetingelser:

Hos MK gulvservice er arbejdsbetingelserne en del af vores tilbud og derfor særdeles vigtigt for kunden at overholde. Det er kundens ansvar at have læst og forstået vores arbejdsbetingelser. Hvis man som kunde skulle have nogle spørgsmål, er man altid velkommen til at kontakte os for korrekt rådgivning.

1.​ Afdækning

Genstande som ikke ønskes at blive støvet ved udførelse af vores arbejde, skal kunden selv sørge for at få afdækket.

2. ​Rydning af rum

Rum, hvori der skal slibes skal kunden sørge for, at være tomme inden påbegyndelse af vores arbejde. Såfremt kunden lader møbler, gulvtæppe m.m. være i rummet, vil kunden selv stå til ansvar for evt. brud eller beskadigelse.

Hvis kunden ønsker at MK gulvservice skal hjælpe med at fjerne inventar fra rummet, vil dette ske imod ekstra betaling.

3.​ Vægge og fodpaneler

Ved udførelse af MK gulvservices arbejde kan der opstå risiko for små skader/ridser samt olie/lak klatte på fodpaneler, vægge og andet træværk, grundet de store maskiner der bliver brugt til udførelse af gulvafslibning, gulv afhøvling samt efterbehandling. Mk gulvservices anbefaling er derfor, at kunden maler efter endt gulvbehandling. Hvis dette ikke er muligt, kan alternativet være at kunden selv skal sørge for at pille de nuværende paneler af og sætte dem på efterfølgende. Omkostninger forbundet med ovenstående tager MK gulvservice ikke ansvar for.

4.​ Affald

MK gulvservice sørger for, at alt affald bliver samlet i affaldssække samt smidt ud på en genbrugsstation.

5. ​Støv, støj og lugt

MK gulvservice sørger altid for at støvsuge ind imellem behandlingerne. Støv må i vist omfang dog forventes. Støj og lugt kan heller ej undgås, kunden må derfor i et vist omfang også forvente dette, da det ikke kan undgås ved afhøvling af gulve. Det skal dog nævnes at der ved afslibning af gulve med spartelmasse samt trapper, kan forventes et større omfang af støv, støj samt lugt.

6.​ Rumtemperatur:

​Det forventes, at de rum, hvor gulvbehandling udføres, har en temperatur på minimum 20 grader, da det er vigtigt for tørretiden af efterbehandlingen. Dette spiller en væsentlig rolle, da MK gulvservice gerne vil udføre deres arbejde med det bedste resultat. I modsat fald, kan kunden forvente en længere tørretid/arbejdstid og dermed også en forhøjelse af omkostningerne. Det er kundens ansvar at sikre sig at dette bliver opfyldt inden begyndelse af arbejdet.

7.​ Strøm:

Kunden skal sørge for at MK gulvservice har adgang til strøm i de rum hvor der skal udføres gulvbehandling. Skulle der forekommer forsinkelser af arbejdet som følge af utilstrækkeligt strøm m.m. tager MK gulvservice ikke ansvar for dette.

8.​ Ved ankomst inden udførelse af gulvbehandling:

Ved ankomst inden udførelse af gulvbehandling vil der blive foretaget en gennemgang af gulvet med kunden samt selve behandlingen. MK gulvservice vil inden påbegyndelse af arbejde altid lytte til kundens ønsker, samt vejlede. Vær dog opmærksom på at MK gulvservice aldrig rådgiver til en bestemt behandling, da dette er en smagssag for kunden. Husk det er vigtigt at du som kunde oplyser MK gulvservice hvis gulvet skal bruges til noget særligt så dette kan tages med i vejledningen overfor kunden.

9.​ Betaling

Betalingen skal senest ske 10 dage efter modtagelsen af faktura, såfremt andet ikke er aftalt. Skulle det forekomme at den modtaget faktura ikke bliver indbetalt inden for tidsfristen, vil der blive pålagt et rykkergebyr.

10.​ Afbestilingspolitik

Annullering af aftale om udførelse af arbejde skal ske senest 48 timer inden aftalte mødetidspunkt. Dette skal ske skriftligt i form af mail på alle ugens dage i tidsrummet fra 7.00 til 18.00. Du skal som kunde være opmærksom på, at hvis du aflyser udenfor kontorets åbningstider og opgaven skal udføres næste dag, bliver dette ikke betragtet som en annullering. Hvis ikke MK gulvservice modtager en annullering af aftale om udførelse af arbejde fra kunden inden for 48 timer vil kunden blive pålagt et afbestillingsgebyr.

Afbestillingsgebyret vil være på 50% af opgavens samlede pris, hvis ikke det bliver gjort senest 48 timer inden aftalte mødetidspunkt.

11.​ Generelt:

MK gulvservice forbeholder sig retten til evt. prisændringer og prisfejl i tilbuddet.

​Få et GRATIS tilbud

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage med et uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

Billede af opgaven
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt

Mk Gulvservice​

CVR: 43486616

 

Telefon: 50 52 54 95

E-mail: info@mkgulvservice.dk

Brug for en kyndig specialist?

Bestil service nu!

50 52 54 95

Copyright © 2022 Mk Gulvservice. Alle rettigheder forbeholdes.